maandag 1 november 2010

Truien breien.


Truien breien is echt wel iets wat ik al jaren met 
veel plezier doe.



Het dragen van een zelf gemaakte trui is echt aan te raden.
Zeker voor mensen die zich graag warm kleden.



Wol is een lekker warm materiaal.
Zeker als het in de winter weer gaat sneeuwen en vriezen.


Het inbreien is wel een klus met al die draadjes 
en het tel werk.


Deze trui heb ik echt al jaren.
Ik wist bijna niet meer van het bestaan af,
tot na wat opgeruimd te hebben, plotseling deze trui
 nog in een doos ergens ver weg te voorschijn kwam.



Best leuk, want de kleur was weer in.



Hier een trui die ik veel heb gedragen.
Voor Mariette had ik er een kleine versie van gemaakt.


Soms zijn hele simpele modellen, gewoon mooi.
Kleur gebruik doet het hem dan.



Gewoon even een gekke foto ertussen.


Veel werk is dit wel geweest.
Die kleine golfjes waren wel een werk.


Hier heb ik wel wat weken aan gezeten.


Dit is van linnen gemaakt.
Kan in de zomer en ook in de herfst/ lente gedragen worden.

Verschillende steken zijn in deze trui verwerkt.


Zo heb ik best wel wat gebreid.
Leuk als je in eigen creaties kan lopen.
Ook vind ik het leuk om ze zo te laten zien.
Het is best veel werk en daardoor zonde om alleen maar in de kast
te hebben hangen.

Groetjes Martina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen