dinsdag 16 november 2010

Vaas met klaprozen.

Het is echt weer om even op de bank te zitten
met een handwerkje.


Martijn is ziek en vindt het fijn als zijn moeder bij hem zit als hij 
zich niet lekker voelt.
Ik ben even gaan denken wat te maken in die tijd.
Bloemen vind ik erg mooi en om te breien eigenlijk geweldig.
Spulletjes bij elkaar gezocht en begonnen met blaadjes breien.


Bloem blaadjes in elkaar zetten en het hart met groen erin gezet.
Voor de vaas heb ik een glazen fruit fles gebruikt.
Om deze fles gaan haken en het is een vaas geworden.


Voor de stengel heb ik ijzerdraad gebruikt en hierom heen vasten gehaakt.
De bloemen vast gezet aan de stengel.
Een voor een in de vaas gezet.
Altijd even de bloemen in de vaas schikken voor het mooiste resultaat.


Het resultaat is dit geworden.
Ik heb het weer met plezier gemaakt.

Groetjes Martina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen