maandag 1 november 2010

Verjaardag creaties.



Hier heb ik wol gekocht voor het maken van een mouwloos vest.
Ik had al wat kleurtjes en heb er basis grijs/zwart bij gekocht.



Even kijken hoeveel steken ik nodig heb qua omvang.
Heerlijk om het werk snel te zien groeien.
Het is wel even zoeken, hoe en wat qua kleur.
Toch vind ik dat een van de leukste dingen om te doen.



Het schiet al wel lekker op. 
Dit breit ook wel snel.



De"breimand" naast me bij de bank.
Gezellig op de bank met een breiwerkje.



Steeds als Mariette aan kwam rende ik naar de bank
om het breiwerk weer op te bergen.
Zo heb je veel voor pret.



Gelukkig moest ik alleen nog de rits erin zetten en
was het vest ruim op tijd af.
Ze is blij met het eind resultaat.
Daar doe je het voor.
Zij blij, ik blij.

Groetjes Martina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen