dinsdag 7 december 2010

Kerst creaties.


Nu de Sint weer naar Spanje is 
zal ik me weer bezig gaan houden met het volgende feest.
Vorig jaar heb ik deze hanger gemaakt.


Ook leuk is het om de hanger aan een krans te hangen.



Voor in de kerstboom zijn deze kleine baboesjka's erg leuk.
Het is een klein en eenvoudig werkje,
zowel oud als jong kan hiermee uit de voeten.


De liefde voor het handwerken heb ik van mijn oma geërfd.
Het schilderij heeft ze met hele kleine steekjes geborduurd.
Ik heb twee kleine kerstboompjes gehaakt.
De botter, daar heeft mijn opa vroeger op gevaren.
Samen met wat spulletjes van mijn oma en opa, 
heb ik er een klein eerbetoon van gemaakt.



Een snel en klein werkje deze kerstboompjes.
Leuk met wat kraaltjes en kerstversiering.


Groetjes Martina



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen