dinsdag 7 december 2010

Pakjesavond.



Dit is de versiering die ik heb gebruikt.
Het is al heel oud.
Steeds gaat het in een zak en wordt het op zolder gezet.
Na de verjaardag versiering komt sint weer de zolder af 
en zie je door de hele kamer kleine zwarte pietjes.



Dit jaar ben ik voor Martijn bezig geweest.
Hij moest iets knutselen voor school en 
vroeg; mam weet jij niet iets?
Het idee voor een potlood kreeg ik 
toen ik in de stad was.
Niet te moeilijk, snel gemaakt.



Ik dacht direct laat ik er twee maken, 
 dan ben ik voor thuis ook meteen klaar.
Altijd leuk een potlood.
Iedereen gebruikt wel een potlood.



Martijn heeft een mooie PlayStation controller gekregen.
Martin heeft er goed zijn best op gedaan.


Maarten heeft een mooie rozenkrans gekregen en
niet te vergeten een tussendoortje dat vult.
Het was een leuk feest en het is leuk om voor elkaar te knutselen.

Groetjes Martina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen