maandag 2 mei 2011

Poppenkind Helena.


Nog meer inspiratie opgedaan in Spanje.
Helena, die Mariette zo goed heeft begeleid 
op haar stage van drie maanden in Barcelona,
gaf mij zo'n positief gevoel, dat ik meteen haar 
als pop ben gaan maken.


Voor de blouse heb ik stof gebruikt uit 
Indonesië.Het is een stukje stof van een Sarong,
een lange kleurige doek van de middel tot aan de enkel.
Deze stof heb ik ook verwerkt in een jurk voor mij.


Het maken van deze twee poppen, 
Mariëtte en Helena heeft het idee gegeven om
  persoonlijke poppen te gaan maken, voor een ieder, 
die dit leuk vindt. Voor zowel kinderen als volwassenen.


Als Mariëtte deze zomer naar Spanje gaat kan ze het
poppenkind meenemen voor Helena.
Hoe ze het gaat geven, dat laat ik nog zien.

Dit poppenkind is met veel plezier gemaakt.

Groetjes Martina.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen