maandag 23 mei 2011

Viltertje Rose.


Hier het begin van Viltertje Roze,
ontworpen door pop en plank.
Het pakketje heeft lang in de kast gelegen,
maar ik heb het poppetje nu dan gemaakt.


Heel erg lief vind ik de kleurtjes
Het hoedje staat erg leuk, en
is ook erg leuk om te vilten.


Ik zou zo even lekker bij het poppetje
willen gaan zitten. Lekker in zo'n bloem nestelen.
Even in zo'n bloem uitrusten en je laten opladen, 
om vervolgens weer vol energie verder te gaan 
met allemaal leuke activiteiten.



Met veel plezier is Viltertje Rose gemaakt
en ik hoop dat jullie ook van haar genieten.

Groetjes Martinacrea.

1 opmerking:

  1. Prachtig is ze!! Ik vind de bloem ook heel mooi. En kan me je wens om even in zo'n bloem uit te willen rusten helemaal begrijpen.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen