zondag 7 oktober 2012

Bloemen Meisje.




Het meedoen aan een fotowedstrijd vond ik best spannend.
Het thema van de fotowedstrijd was bloemen.
Nu kan je hier alle kanten mee op.
Opeens kreeg ik het idee om één van de foto`s,
die ik gemaakt had van één van mijn seizoen tafel poppetjes
te gaan gebruiken. 



Hier hangt de foto tussen andere foto`s over bloemen.
Heel erg leuk vind ik het dat ik met het bloemen meisje er tussen hang.
Ik heb er geen prijs mee heb gewonnen, 
maar ik vind het leuk dat de foto vergroot is en 
veel mensen er naar hebben kunnen kijken.
De foto hing in de bloemen tent van de Flora in Den Oever.



Ik ben best wel een beetje trots op mezelf.
Na de wedstrijd kon ik de foto ophalen.
Nu ben ik net na de Flora dagen op vakantie gegaan naar Drenthe
en kom ik de foto niet zelf ophalen.
Gelukkig heeft mijn moeder dit voor me gedaan.

Nu hangt het bloemen meisje bij ons in de kamer
en genieten we volop van de foto.


Groetjes Martina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen