dinsdag 23 juli 2013

AARDBEI TAARTEN

Van het weekend even lekker aan het bakken geweest.
Wel was alles op, dus eerst met de auto op
pad om bij www.maak je taart die in Hoorn een winkel heeft
spullen te kopen.Gelukkig waren mijn twee zonen mee
zodat die even de tassen konden tillen,want we hadden ook 
nog andere inkoop gedaan.


Zondag was mijn zwager jarig en ik dacht een taart 
is best een leuk kado voor hem.In de familie houden ze wel 
van taart eten. Ook had een vriend van ons meegedaan met 
de Nijmeegse avondvierdaagse en die heeft de vrijdag 
gehaald .Wat best een prestatie is,  dat mag zeker wel even gevierd worden.
Leuk ook een taart.


Nu vinden ze het hier in huis niet leuk als ik taarten weggeef.
 De oplossing hiervoor is om nog een taart  te gaan  maken 
en ze er lekker van te laten genieten..


Wat een aardbeien feest zo in de zomer.

Groetjes Martina.





5 opmerkingen:

  1. Dit weekend was er hier ook eentje jarig, maar wij zijn de aardbeientaart naar de bakker gaan halen....
    Die van u zal wel veel lekkerder zijn. Er gaat niets boven zelf gebakken taart !!!
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martina, hoe gaat het met je? De taarten zien heel lekker uit. Hoe veel heb je al gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dar er heerlijk uit zeg.
    En wat een leuk blog heb je ik ga je volgen
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtige taarten en wat zullen ze heerlijk zijn!

    groetjes Grethilde

    BeantwoordenVerwijderen