donderdag 18 juli 2013

WEVERSMARKT IN HOORN.

Wat een prachtige dag was het gisteren in Hoorn zeg.
Lekker langs de kraampjes gelopen en
vele ideeën opgedaan. Het weer hielp ook nog 
eens mee en de mensen waren erg vriendelijk.
Al met al een top dag.


Er was van alles te koop en ik kon het dus ook niet laten 
om ook weer materiaal en inspirerende boeken te kopen.
Eerst heb ik een rondje markt gedaan en even gekeken 
wat wel iets voor mij zou kunnen zijn.


Even een rust pauze genomen en lekker gezeten 
met een kopje thee naast me. Gezellig!
Een mooi boek gekocht met daarbij weer mooie 
kleuren wol, waar weer mee gewerkt kan worden.


Hier nog een boek met kaarten over de cultuur van
de Miao`s in China.Wat een prachtige dracht zeg.


 Mijzelf verwend met nog een rustpauze en even mijn schat
bekeken en meteen wat tekeningen gemaakt bij een
kopje munt thee.Wat een inspiratie. Te gek!

Groetjes Martina.







1 opmerking:

  1. Oooo wat ben ik toch een beetje jaloers. Had het gelezen dat er zo een leuke markt was in Hoorn. Maar vanuit België vond ik het toch iets te ver. En dat boek, van die sprookjeswol, staat ook op mijn verlanglijst. en dan die mooie wol die je hebt gekocht. Zalig. Hopelijk komt er op je blog vlug een creatie van...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen