vrijdag 12 juli 2013

ZONNEBLOEM POPPEN

ZONNEBLOEM POPPEN

Een oud pakketje van Pop en Plank
had ik nog in de kast liggen. Zo liggen er nog wel meer
werkjes, die al zijn aangeschaft, maar nog niet zijn gemaakt.
Prettig hoor zo`n voorraad.Al lijkt het nu of ik bergen met pakketjes in huis heb.
Niets van dit alles,maar een kleine voorraad is toch luxe.




Nu had ik meer materiaal , zoals vilt en zijde extra gekocht.
Een tweede poppetje is zeker gezelliger.
Veel zonnebloemen in huis is nooit verkeerd, nietwaar.
Nog even een  kleur accent er bij voor de foto.Pop en Plank
Een zonnen kiekje.




Voor het haar had ik toch niet zoveel wol in huis.
Best raar dat ik vooral lichte wol op voorraad heb gehaald.
Gelukkig moest het schaap dat op het werk van mijn dochter staat 
geschoren worden en heb ik de wol gekregen.
Wel even eerst gewassen natuurlijk.Beide poppetjes hetzelfde haar gegeven.
De wol van het zwarte schaap. Nu is de wol uit het pakketje van 
Pop en Plank nog in de kast. Zeker weten dat die wol nog wel ergens 
gebruikt gaat worden.




Gezellig twee van die zonnetjes in huis.
Ze brengen veel zonnige kleur in je interieur.
Al zijn ze nog zo klein.

Groetjes Martina.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stel heb je gemaakt. Ik heb ook nog een pakketje van een bloemenmeisje liggen. Ook van pop en plank. Wat hebben die toch pareltjes hé. Geniet van je zonnebloem kindjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel. Elke keer een plezier om werkjes van pop en plank te maken.

    BeantwoordenVerwijderen